Komunikacja i PR w biznesie – skuteczna komunikacja z klientami oraz otoczeniem

BIZNES

Skuteczna komunikacja ułatwia funkcjonowanie w środowisku biznesowym i zwiększa efektywność działań. Umiejętności interpersonalne mają obecnie duże znaczenie, pomagają uniknąć konfliktów i nierzadko poważnych konsekwencji finansowych.

Public relations natomiast to kształtowanie stosunków społecznych danego społecznie działającego podmiotu z jego otoczeniem. Celem jest zatem zadbanie o dobry wizerunek i akceptację działań firmy w stosunku do konkretnej osoby, grupy osób bądź firmy.

Zarówno skuteczna komunikacja jak i public relations to nierozerwalne elementy każdej efektywnej organizacji. 

Cele kursu:

  • nauka prowadzenia monitoringu mediów, przekładania raportów na realia biznesu oraz  skuteczne dobieranie narzędzi do pomiaru efektów PR w organizacji i przeprowadzanie analizy skuteczności narzędzi PR-owych
  • projektowanie skutecznej komunikacji sfokusowanej na współczesnego odbiorcę, w oparciu o nowoczesne metody, m.in. design thinking, storytelling
  • wyposażenie się w narzędzia i metody oceny skuteczności działań w mediach społecznościowych
  • otrzymanie wskazówek, jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów w komunikacji z klientami i zestaw najczęstszych pułapek i potencjalnych zagrożeń
  • opanowanie stosowania narzędzi niezbędnych w pracy specjalisty ds. PR i komunikacji
  • nabycie umiejętności postępowania w sytuacji kryzysowej

Adresaci kursu:

  • specjaliści ds. komunikacji, public relations, human relations  i marketingowcy, dla których komunikacja jest głównym narzędziem pracy
  • profesjonaliści, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje z obszaru komunikacji – specjalistów ds. CSR
  • osoby, które pragną się przebranżowić

Program:

  1.  Moduł pierwszy – KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA I DZIAŁANIA PR-OWE

  • Komunikacja z klientem.
  • Komunikacja marki.
  • Efektywne działania PR-owe.

  2.  Moduł drugi – KOMUNIKACJA W SOCIAL MEDIACH I ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ W SYTUACJI KRYZYSOWEJ

  • Skuteczne narzędzia i sposoby komunikacji poprzez social media.
  • Szkodliwe działania w social mediach.
  • Jak zapobiec kryzysowi?
  • Reagowanie w sytuacjach kryzysowych.

  3.  Moduł trzeci – MEDIA RELATIONS I CSR

  • Budowanie relacji z mediami.
  • Komunikaty prasowe.
  • Case study.

  4.  Moduł czwarty – SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU

Czas trwania: 3 miesiące

Organizator: Uniqskills w partnerstwie z Magazynem Social Media Manager

Prowadzące:

  • Anna Ledwoń – co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizator CRASH Mondays
  • Jagoda Prętnicka – head of PR & Comm w SentiOne; od ponad pięciu lat odpowiada za komunikację oraz zespół promujący rozwiązania oferowane przez SentiOne
Cena: 1200 PLN netto
 
Certyfikat po ukończeniu kursu: po zakończeniu kursu każdy uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający udział i ukończenie kursu.
 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *